Маркетингове управління закладом вищої освіти

Ключові слова: маркетинг; холістичний маркетинг; принципи холізму; маркетингове управління; маркетинговий механізм; ефективність.

Анотація

Стаття присвячена питанню розробки механізму маркетингового управління закладом вищої освіти (ЗВО), який би узгодив внутрішні взаємозв’язки такого підприємства як системи, а також його зв’язки з зовнішнім (мікро- і макро-) середовищем. У статті подано авторське визначення терміну «механізм маркетингового управління», розроблено структуру механізму маркетингового управління ЗВО та подано алгоритм його формування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Mochernyi S.V. (Ed). (2001). Naukove vydannia Ekonomichna entsyklopediia [Scientific edition Economic Encyclopedia]. (Vols.1-3). K.: Vydavnychyi tsentr «Akademia». [in Ukrainian]
2. Azriliyan A.N. (Ed). (2008). Bol'shoy ekonomicheskiy slovar' [Big economic dictionary]. (7th ed.). M.: Institut novoy ekonomiki. [in Russian]
3. Konoplitskyi V.A. & Filina H.I. (2007). Ekonomichnyi slovnyk. Tlumachno-terminolohichnyi [Economic dictionary. Explanatory and terminological dictionary]. K.: KNT. [in Ukrainian]
4. Zhulai S.H. (2015). Mekhanizm upravlinnia efektyvnistiu diialnosti pidpryiemstv [The mechanism of enterprise efficiency management]. Ahrosvit – Agroworld. 20. 94–97. [in Ukrainian]
5. Kutsenko A.V. (2008). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia efektyvnistiu diialnosti pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy [Organizational and economic mechanism for managing the efficiency of consumer cooperation enterprises of Ukraine]. Poltava: RVV PUSKU. [in Ukrainian]
6. Palamarchuk O.M. (2011). Sutnist ta formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [The essence and formation of organizational and economic mechanism for managing the competitiveness of the enterprise]. Ekonomika ta upravlinnia: ekonomichnyi visnyk universytetu – University Economic Bulletin. 17/2. 73–78. [in Ukrainian]
7. Hrebnov H.M. (2014). Formuvannia napriamkiv pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu budivelnykh pidpryiemstv [Formation towards increasing the effectiveness of marketing management mechanism competitiveness of construction enterprises]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» – Economic bulletin of National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnical Institute». 11. 395-400. [in Ukrainian]
8. Bilovodska O.A. & Melnyk Yu.M. (2010). Mekhanizm marketynhovoho antykryzovoho upravlinnia pidpryiemstvom [The industrial enterprises crisis management mechanism considering the performance of reflexive influences]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu: ekonomichni nauky – Herald of Khmelnytskyi national university. 6. 105 – 108. [in Ukrainian]
9. Potapiuk I.P. (2015). Formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstvamy sfery posluh [Formation of organizational and economic mechanism of strategic marketing management of service industries]. Visnyk Donetskoho natsionalnoho universytetu. Seriia С. Ekonomika i pravo – Bulletin of Donetsk National University. Series С. Economics and Law. 1. 292–296. [in Ukrainian]
10. Mukhin V.I. Osnovy teorii upravleniya [Fundamentals of Management Theory]. M.: Ekzamen, 2003. [in Russian]
11. Коtler Ph. & Кеllеr К. L. (2010). A Framework for Marketing Management. Piter.
12. Коtler Ph., Кaren F. & A. Fox (2011). Strategic Marketing for Educational Institutions. Kyiv.

Переглядів анотації: 11
Завантажень PDF: 12 Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2020-06-01
Як цитувати
(1)
Чайка, І. Маркетингове управління закладом вищої освіти. fp 2020, 60-66.