Бенчмаркінг як спосіб уникнення кризових явищ на підприємстві

Ключові слова: бенчмаркінг, стратегія, підприємство, криза

Анотація

Стаття присвячена бенчмаркінгу, що являє собою ефективний метод управління підприємством шляхом запровадження досвіду найбільш успішних компаній. В межах цієї роботи було обґрунтовано доцільність застосування бенчмаркінгу як антикризової стратегії підприємства.

Посилання

1. Arenkov, I.A. & Bagiev, E.G. (2001). Benchmarking i marketingovyie resheniya. [Benchmarking and marketing solutions]. SaintPetersburg: SPSY [in Russian].
2. Camp, R. (1989). Benchmarking: the search for industry best practices that lead to superior performance. Milwaukee, WI: ASQ QualityPress.
3. Afanaseva, N.V., Bagiev. G.L. & Leydi, G .(1996). Kontseptsiya iinstrumentariy effektivnogo predprinimatelstva [The concept and effective entepreneurship toolkit]. Saint Petersburg: SPSY [in Russian].
4. Andersen, B. (Ed). (2003). Biznes-protsessyi. Instrumentyi sovershenstvovaniya [Business processes. Improvement Tools]. M.: RIA “Standartyi i kachestvo” [in Russian].
5. Ignatovskaya, N.K. (2016). Benchmarking v upravlenii finansami kompanii [Benchmarking in company finance managemen]. Aktualnyie problemy aviatsii i kosmonavtiki – Actual problems of aviation and space, 12, 950-952 [in Russian].
6. Mahovka, V.M. (2012). Protses, metodi ta funktsiyii antikrizovogo upravlinnyana pidpriemstvi [The process, methods and functions of anti-crisis management for enterprises]. Naukoviy visnyk Poltavskogo universitetu ekonomiki i torgivli – Scientific Bulletin of Poltava University of Economics and Trade, 1, 219-225 [In Ukrainian].
7. Finansova zvitnist kompanii Southwest Airlines: [Financial statements of Southwest Airlines]. https://ru.investing.com/ . Retrieved from https://ru.investing. com/ equities /sth-west-airlines-financial-summary [In Ukrainian].
8. Hordei, O.D., & Dovbush, N.E. (2019). Byudzhetuvannya yak osnova strategichnogo planuvannya na pidpriemstvah malogo i serednogo biznesu v Ukraini [Budgeting as a basis for strategic planning for small and medium-sized enterprises in Ukraine]. Visnsik ZhDTU – Bulletain of ZhDTU, 1, 190-191. Retrieved from https://doi.org/10.26642/jen-2019-1(87)-190-196 [In Ukrainian].
9. Klimenko, S.M. (2006). Upravlinnya konkurentospromozhnistyu pidpuemstva [Management of enterprise competitiveness]. Kyiv: KNEU [In Ukrainian].
10. Lyutenko, D.D., Homich, O.V. & Lobodzinska, T.L. (2017). Problemi ta perspektivi benchmarkingu na pidpriemstvah Ukrainy [Problems and prospects of benchmarking at Ukrainian enterprises]. Ekonomika i suspilstvo – Economy and Society, 13, 583-587 [In Ukrainian].
11. Tihonov, Y. V. (2007). Benchmarking i biznes-rozvidka yak skladovi uspishnogo rozvitku biznesu [Benchmarking and intelligence exploration as components of a successful business]. Actualni problem economic – Actual problems of economic, 9, 126-132 [In Ukrainian].
Опубліковано
2019-06-21
Як цитувати
(1)
Гордей, О.; Жолоб, А. Бенчмаркінг як спосіб уникнення кризових явищ на підприємстві . fp 2019, 154-163.