Інструментарій міжнародного маркетингу для сучасного аналізу глобальних ринків

Ключові слова: міжнародний маркетинг, глобальний ринок, сегментація, інструменти маркетингу, глобальний продукт, економічний процес, циклічність

Анотація

Теоретична концепція маркетингу досить швидко перестала задовольняти потреби підприємців, що призвело до появи нових сучасних концепцій міжнародного та глобального маркетингу. З появою нових маркетингових підходів досить часто фахівці у цій сфері зосереджують свою увагу на застарілих функціональних елементах, інструментах та задачах і недостатньо приділяють увагу вивченню та якісному аналізу циклічних економічних процесів, про які забувати не можна у зв’язку із їх безпосереднім впливом на зміни у світовій економіці та стан глобального ринку. Тому застосування сучасного та дієвого інструментарію міжнародного маркетингу для досліджень глобальних ринків залишається актуальним сьогодення.

Посилання

1. Novitsky, V.E . (2006). Vneshneeconomicheskaya deyatelnost i mezhdunarodniy marketing [Foreign Economic Activity and International Marketing]. Kyiv: Libid [in Ukrainian].
2. Pakhomov, S.B. (2008). Mezhdunarodniy marketing, opit roboti zarubezhnih firm [International marketing, experience of foreign companies]. Moscow: Ankyl Publishing Center [in Russian].
3. Saveliev, E.V. (2007). Evropeyska integraciya i mizhnarodniy marketing: naukovi narisi [European integration and international marketing: scientific essays]. Ternopil: Carte Blanche [in Ukrainian].
4. Li Xie Un. (2008). Mezhdunarodniy bisness: strategiya i upravlenie [International Business: Strategy and Management]. Moscow: Nauka [in Russian].
5. Lambén Jean-Jacques. (2010). Strategicheskiy marketihg [Strategic Marketing. Trans. with French]. St. Petersburg: Science [in Russian].
6. Tanklevska, N.S., Kyrylov, Y., Zaitseva, О.I. (2017). Management of conscious adaptive organizations in the context of socioeconomic changes and financial turbulence. Chernihiv: Scientific bulletin of Polissia, 2017, 4 (12), 36-39 [in Ukrainian].
7. Sharko, M.V. (2015). Systema marketynhovoho upravlinnya transportnykh pidpryyemstv. [The system of marketing management of transport enterprises]. Kherson: Taurian Scientific Herald, 2015, 91, 344–349 [in Ukrainian].
8. Zaitseva, O.I., Zhosan, G.V. (2018). Vprovadzhennya sotsialʹno-etychnoho marketynhu v systemu adaptyvnoho upravlinnya pidpryyemstvamy v umovakh usvidomlenoho spozhyvannya. [Introduction of social and ethical marketing in the system of adaptive enterprise management in the conditions of conscious consumption]. Uzhhorod: Uzhgorod University Scientific Bulletin, 2018, 1(51), 74-78 [in Ukrainian].
9. Garafonova, O.I. (2015). Vykorystannya crm-systemy ta klasteryzatsiyi u marketynhoviy diyalʹnosti suchasnoho pidpryyemstva. [Using CRM-system and clustering in marketing activities of the modern enterprise]. Chernihiv: Polesie Scientific Bulletin, 2015,.3(3), 85–89 [in Ukrainian].
10. Korchevska, L.O. (2008). Funktsionuvannya svitovoho rynku pratsi na osnovi marketynhovykh doslidzhenʹ. [Functioning of the world labor market on the basis of market research]. Donetsk
Опубліковано
2019-06-21
Як цитувати
(1)
Адвокатова, Н.; Боярчук, А. Інструментарій міжнародного маркетингу для сучасного аналізу глобальних ринків. fp 2019, 101-109.