Theoretical Principles Of Forming Business Social Responsibility

  • Nataliia Tkachenko
  • Nina Losovska
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність, розвиток, суб’єкт господарювання, суспільство, концепція

Анотація

Сучасному етапу розвитку економіки притаманна наявність соціальної відповідальності бізнесу як однієї з невід’ємних складових успішного функціонування суб’єктів господарювання, яка пов’язує діяльність підприємств із суспільством і є одним із найбільш важливих чинників у процесі економічного розвитку як окремих підприємств, так і вітчизняної економіки в цілому. Досліджено  підходи  до  змістовного  наповнення  соціальної  відповідальності  бізнесу.  Досліджено постулати відомих європейських організацій та основоположників дискусії щодо соціальної відповідальності бізнесу. Розглянуто питання формування концепції соціальної відповідальності, визначено складові та підходи до забезпечення її ефективності.

Посилання

1. Bell, D. (2004). Grjadushhee postindustrial'noe obshhestvo [The coming post-industrial society]. Moscow: Academia [in Russian].
2. Harjuchi, S. N. (2008). O neobkhodimosti zakonodatel'nogo stimulirovaniya sotsial'noy otvetstvennosti biznesa [On the need for legislative incentives for corporate social responsibility]. Yuridicheskiy mir — Legal world, 11, 61—64 [in Russian].
3. Shinkarenko, O. N. (2013). Korporativnaya sotsial'naya otvetstvennost' i sotsial'naya (nefinansovaya) otvetstvennost' [Corporate social responsibility and social (non-financial) responsibility]. Kadry predprijatija — Personnel of the enterprise, 7, 43—56 [in Russian].
4. Businessin Society. Making a positive and responsible contribution (2002). A voluntary comitiveness by the business to manage its activitie sresponsibly, 37—42. Paris: ICC.
5. Bowen, H. R. (1953). Social Responsibilities of the Businessman. New York: Harper & Row.
6. Kotler, F., & Lee, N. (2005). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist. Yak zrobyty yakomoha bilshe dobra dlia vashoi kompanii ta suspilstva [Corporate Social Responsibility. How to do as much good as possible for your company and society]. (S. Yarunuch, Trans). Kyiv: Standard [in Ukrainian].
7. Meskon, M., Albert, M., & Hedoury, F. (1997). Osnovy menedzhmenta [Fundamentals of Management]. Moscow: Delo [in Russian].
8. Berezina, O. Yu. (2011). Sotsialna vidpovidalnist korporatsii v systemi sotsialno-trudovykh vidnosyn [Social responsibility of corporations in the system of social and labor relations]. Extended abstract of Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].
9. Zhyhlei, I. V. (2011). Bukhhalterskyi oblik sotsialno vidpovidalnoi diialnosti: teoriia, metodolohiia, praktyka [Accounting of socially responsible activity: theory, methodology, practice]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Zhytomyr [in Ukrainian].
10. Seliverstova, L. S. (2015). Formuvannia stratehii korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti [Formation of the strategy of corporate social responsibility]. Aktualni problemy ekonomiky — Current problems of the economy, 7, 309—314 [in Ukrainian].
Опубліковано
2018-12-23
Як цитувати
(1)
Tkachenko , N.; Losovska , N. Theoretical Principles Of Forming Business Social Responsibility. fp 2018, 153-157.