Готельно-ресторанна справа в системі координат ціннісно-орієнтованого управління

  • Volodymyr Humeniuk
  • Sviatoslav Kis
  • Bohdan Hrechanyk
Ключові слова: цінність, ціннісно-орієнтоване управління, готельно-ресторанна справа, підприємництво, фінансовий менеджмент

Анотація

Розглядаються  загальнотеоретичні,  методологічні  й  практичні  аспекти ціннісно-орієнтованого управління в готельноресторанній сфері. Проведено  компаративний  аналіз  ціннісноорієнтованого  управління  в  готельно-ресторанному бізнесі з позицій розкриття його сутності, економічної природи, форм, структури, змісту, прикладного застосування. Проаналізовано  особливості  формування доданої вартості за витратами виробництва у готельно-ресторанній сфері. Матеріали  проведеного  дослідження  можуть бути використані для розвитку методологічної  бази  ціннісно-орієнтованого  фінансового менеджменту підприємств готельно-ресторанної сфери.

Посилання

1. Woodruff, R., & Gardial, S. (1996). Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction. Cambridge Massachusetts: Backwell Publishers Inc.
2. Petrenko, V. P. (2018). Intelektokorystuvannia yak funktsiia zhyttievoi aktyvnosti sotsiumu [Intellect usage as a function of vital activity of the society]. International Journal of Innovative Technologies in Economy, 1, 104—112. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/327704230_ intelektokoristuvannya-yak-funktsiya-zhittevoyi-aktivnosti-sotsiumu [in Ukrainian].
3. Jasińska, J. (2018). Naukowe i praktyczne podejście do potrzeb oceny, realizacji i przewidywania skutków zmian na podstawie intelektualizacji. Katowice: Wydawnictwo Naukowe Sophia.
4. Melnychenko, S. V. (2013). Health resort enterprises: between stagnation and modernization. Herald of Kyiv National University of Trade and Economics, 2, 57—67.
5. Boiko, M. H. (2010). Tsinnisno oriientovane upravlinnia v turyzmi [Value based management of tourism]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics [in Ukrainian].
6. Mochernyy S. V. (Ed.). (2002). Economic Encyclopedia [Economic Encyclopedia]. (Vols. 3). Kyiv: Akademiya [in Ukrainian].
7. Maslou, A. (2008). Motivatsiya i lichnost [Motivation and personality]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
8. Maslou, A. (2011). Novye rubezhy chelovecheskoi pryrody [New frontiers of human nature]. Moskow: Smysl: Alpyna non-fykshn [in Russian].
9. Humeniuk, V. V. (2016). Derzhavne rehuliuvannia kurortno-rekreatsiinoi sfery [State regulation of resort and recreation sphere]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics [in Ukrainian].
10. Tuhan-Baranovskyi, M. I. (1994). Politychna ekonomiia [Political Economy]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
Опубліковано
2018-12-23
Як цитувати
(1)
Humeniuk , V.; Kis , S.; Hrechanyk , B. Готельно-ресторанна справа в системі координат ціннісно-орієнтованого управління. fp 2018, 109-114.