Концептуальні основи формування системи управління конкурентоспроможності банківських послуг

  • Марія Мінченко
Ключові слова: конкурентоспроможність, банківські послуги, структурний підхід, процесний підхід

Анотація

У  статті  досліджено  концеп ту альні  основи  управління  конкурентоспроможністю  банківських  послуг:  з точки  зору  структурного  та  процесного підходу,  побудовано  систему  управління конкурентоспроможністю  банківських  послуг та визначено її складові.

Посилання

1. Zhuravlev M. V. (2006). Povyshenie konkurentosposobnosti kommercheskih bankov Rossijjskojj Federacii [Improving the competitiveness of commercial banks of the Russian Federation]. Extended abstract of candidate’s thesis. Orel [in Russian Federation].
2. Zaruba Yu. O. (2003) Finansovyi mexanizm pidvyshhennia konkurentospromozhnosti banku [Financial mechanism of improving the competitiveness of the bank]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv.
3. Kuzmin O. Ye. (2003) Osnovy menedzhmentu [Principles of Management]. Kyiv: Akadem. vydav.
4. Salo I. V. & Miroshnychenko O. V. (2012) Systema upravlinnia konkurentospromozhnistiu banku [The control system of the bank ’s competitiveness]. Aktualni problemy ekonomiky – Recent economic problems, Vol. 5, pp. 279–285 [in Ukrainian].
5. Sedyh O. Ye. (2009) Ocinka efektyvnosti upravlinnia produktamy banku [Evaluation of Product Management Bank]. Ekonomichnyi prostir – Sedyh economy, Vol. 21/2., pp. 176-184 [in Ukrainian].
6. Solodka O. O. (2009) Ocinka intensyvnosti konkurencii v cilovomu segmenti rynku bankivskyh poslug [Assessment of intensity of competition in the target market segment Banking]. Finansy Ukrainy – Finance of Ukraine, Vol. 12, pp. 81–88.
Опубліковано
2015-06-25
Як цитувати
(1)
Мінченко, М. Концептуальні основи формування системи управління конкурентоспроможності банківських послуг. fp 2015, 63-68.